Nu får det fan vara bra !!!!

Som om jag inte hade kunnat bli mer irriterad, har nelly gjort fel inte fan ska jag bli ifrågasatt ?!?!?
Här följer mitt mail idag som jag skickade:
"Hej ! 
idag fick jag en faktura med påminnelse på 449 kr från Klarna ang skon spike som jag beställde från er. i Slutet av april/början på maj beställde jag två par skor av er och fick ena paret men inte de andra. Skorna jag fick var trasiga och jag skickade dessa i retur. 28 / 6 fick jag en bekräftelse på att ni mottagit min retur och 29 / 6 skickar ni en faktura till klarna som nu skickats till mig. Varför ? 

jag tänker inte betala 449 kr för ett par skor jag inte fick el som var trasiga och skickades tillbaka. Makulera denna faktura omedelbart och meddela mig när ni gjort detta. 

Det har varit så sjukt mycket turer runt denna beställning att jag nu helt lessnat på att ens vara trevlig. Sorry men så är det. Väldigt dålig service och jag är sjukt missnöjd ! 

/ Sanna"
 
Och här kommer det OTROLIGT härliga svaret :
"Hej Sanna Andersson, tack för ditt mail!
Vill du vara snäll och återkomma med fakturanumret då jag kan se att vi fått in returen och jag tror det är fråga om en returportokostnad. 
Ha en fin kväll! "
 
Helt ärligt så kan hon ju inte ens ha läst igenom mitt meddelande innan hon svarar, hur är det möjligt ?!??!?!?? GRRRRRRRRR!!!!!!
7 kommentarer