Bildbomd : Gotlandsresan

I torsdags morse kl 05:15 startade vi en härlig resa till Gotland tillsammans med sambons företag.
Vi tog buss härifrån till färjan och sen tog själva båten 3 timmar. Så efter 4 till buss och 3 timmar båt så va man riktigt mosig i benen
Väl framme på hotellet fick vi våra nycklar och pass ( jag fick byta efternamn tillfälligt tydligen,haha )
Att få sova på hotell i en underbar säng är riktig lyx för mig, jag älskar känslan av hotellrum och sängen som detta rum bjöd på vad inte bara söt utan helt underbar att sova i !
Vi fick första dagen gå på en guidad tur i Visby och höra om stadens uråldriga och magiska historia både genom krig, byggnader och nutidshistoria
Dag 2 fick vi starta tidigt med att i grupper ta bussar till olika destinationer och vår buss fick åka tåg från urminnestider i snabba 10 km/tim ;)

Dag 3 hann vi med en tur med bara företaget där vi besökte vackra platser och åt fantastiskt god mat innan vi packade ihop oss för att sätta oss på färjan och bussen hem
Efter grottan så åkte vi mot kusten och fick se rauk:ar, åker ju inte ifrån Gotland utan att ha sett dessa som är så omtalade. Här är den omtalade rauk:en Jungfrun
Påväg hem var det underbart väder och det kändes fantastiskt att glida över vattnet när solen lyste så vackert
En småtrött tjej lyssnar på podd och njöt av god thai-mat på färjan

Tack för en underbar resa och jag åtekommer mer än gärna till Gotland igen !

( fler bildbomber från resa kommer med lite olika inriktningar, detta var men en allmän )