Ang. Nelly-historien

Inlägget jag tror många letar efter ang skorna jag fick från Nelly 
 
Och hur är nu statusen på detta ?!?
Jo det är såhär att när jag hade skrivit detta inlägg samt skrivit på Nellys egen facebook-sida så tog några medarbetare på Nelly kontakt med mig och frågade om dom fick ringa upp för att lösa situationen där då dom tyckte det var lättre.
Att få prata med någon på nelly är det jag har efterfrågat i ca 2 månader så jag lessnade på mailkontakten och standardsvar på kundtjänsten, men bättre sent än aldrig.
 
Självklart bad dom om ursäkt ( ännu en gång, detta var ju tredje paret skor jag fick som inte var i bra skick) och lovade att skicka ut ett par nya skor samt ersätta mig på något sätt.
 
Så nu har jag skickat tillbax de skor jag visade på bild och väntar på ett nytt par. Jag hoppas av hela mitt hjärta att denna tråkiga historia tar slut och att jag sen kan glömma alltihop.
Jag hoppas verkligen att ingen annan får dessa skor...
 



Kommentarer

Men usch vad tråkigt med skorna! :/ Hoppas verkligen du får ett par nya nu och en fet ersättning!

Tack för kommentaren om killarna, Är rätt nöjd med vad vi skapt faktiskt ;) haha!
Ang min runkeeper tror ja den va dretfull när ja sprang :P haha!

Jag har också haft mycket problem med dom!! Helt katastrofalt!!

Svar: ja visst är det sorgligt. Så otroligt jobbigt att hålla på och bråka, skicka paket fram och tillbax och krångla
Sanna

Skumt...
Varje gång jag beställt skor där ifrån så har jag fått dom i 2 tygpåsar.

Svar: ja jag har oxå fått dom i det innan, men inte denna gång tyvärr
Sanna

Beställde en klänning där i från i våras, det var läppstift på den!

Svar: men va? va säger du ?!? Läppstift på klänning ?fan va trist...jag fattar att dom inte kan sitta och gå igenom alla nya kläder dom får. Det köper jag, men får man in kläder i retur så måste man nog ta och kolla skicket på dom. Får man tillbax en vara som inte går att sälja så kan dom ju kräva ersättning för den av första kunden tycker jag, inte skicka ut produkten igen på vinst och förlust liksom
Sanna

Men ska vi förlja varandra på bloglovin♥ //Jonna

De första JC var riktigt snygga :D

Men gud va dåligt!! :o Förstår om det skulle hänt i frakten men inte att de skickat iväg dem sådär ! :o Kräv ett till par på köpet :P

Så tråkigt :( , hoppas det löser sig.

Svar: tack ! ja jag hoppas oxå att det gör det...
Sanna

Läste inlägget om skorna och det är ju förjävligt att de skickar ut skor i det skicket. Vad fan tänker Nelly med egentligen?

Jag har också dålig erfarenhet av Nelly... När jag skulle beställa mina studentskor fick jag hemskickat ett par HELT ANDRA skor, inte ens det märket eller sorten jag hade beställt. En annan gång beställde jag en tröja och när jag skulle knäppa tröjan gick den i sönder... whaaat?!

Svar: jag beklagar verkligen att du råkat illa ut oxå...det känns otroligt trist !
Sanna

Jag beställer inte mer från Nelly för att de bara stular å strular å sakerna går sönder osv. as less...

Svar: jag känner väldigt mycket samma som dig. Jag kommer inte heller att handla på nelly mer innan dom har skärpt sig
Sanna

Jag har verkligen ingen bra erfarenhet utav Nelly! Har fått vänta toklänge varje gång jag har beställt därifrån, och när man väl fått paketet är det ingenting som har stämt, varken färg eller storlek, och sist skulle jag beställa ett par byxor som det stod fanns i lager, men efter ca en vecka fick jag ett mail där det stod att dom vart slut, så jag provade beställa dom igen, fick efter mer än en vecka ett mail det också stod att dom vart slut... Märkligt! Kommer aldrig beställa något mer därifrån!!!

Svar: jag beklagar verkligen ! Oroligt tråkigt att du oxå fått genomlida massa krångel och jävelskap =/
Sanna

Sjukt tråkigt!!! Man vill ju ha det man beställt så fort som möjligt, för att man vill använda det! Och så kommer det och ser skit ut, och man har lagt ner så mycket pengar.. usch :/

Svar: ja jag håller helt med dig, det känns otroligt tråkigt ! Man vill ju inte hålla på och krångla med varor här och där och fakturor som kan förstöra för en om dom inte blir betalda ( som man inte ens ska betala )
Sanna

det där hände min kompis också, samma skor. Men hennes saknades det nitar på och det var grus på sulan... Hur kan dem skicka sånna varor??!

Svar: ja du det är otroligt tråkigt att det är så många som har råkat illa ut, jag beklagar verkligen !
Sanna

Jag hade också problem sist. För det första tog det flera flera veckor innan paketet kom. När det väl gjorde det hade de lagt i fel skor mot vad jag beställt och eftersom det hade tagit så lång tid för skorna att komma till mig hade ångerrätten gått ut och jag kunde inte skriva ut retursedel. Komma i kontakt med deras kundtjänst är ju omöjligt, provade flera gånger. Till slut kände jag mig desperat och skrev till dom på facebook, ääntligen fick jag då svar!! Men då va redan de skorna jag egentligen beställt slut :( så tack för det nelly.com!

Svar: jag beklagar verkligen att du också haft krångel med dom =/
Sanna

Fy vad tråkigt!! Jag beställde en handväska från Nelly som det tog väldigt lång tid att få. Jag fick den, den femtonde Juli och lät den ligga i förpackningen. När jag började skolan tog jag upp den och såg massor med svarta fläckar på den? Som om någon har släpat den på ny asfalt. Riktigt trist!!

Svar: jag beklagar verkligen att du råkade illa ut och att du fick en felaktig väska, jag har skickat ett mail till dig och hoppas på din hjälp
Sanna

Helt otroligt! Själv tänker jag inte handla därifrån igen. Man vet aldrig hur kvaliten är och jag har fått både fel produkt, fel färg och fel storlek när jag handlat hos dem. Och det är sjukt dåligt att dem inte kontrollerar varorna innan dem skickas ut. Väldigt irriterande för kunden att skicka paket fram och tillbaka.

Svar: jag beklagar verkligen att du råkat illa ut
Sanna

Tråkigt att det ska vara problem :)

Svar: ja det är väldigt synd
Sanna


Kom ihåg






Trackback